PERHATIAN
 : BLOG INI AMAT SESUAI DILAYARI DENGAN MENGGUNAKAN: 1.GOOGLE CHROME atau 2.MOZILA FIREFOX. klik untuk muat turun.

SEKADAR HIBURAN " sila muat turun untuk kualiti suara yang lebih jelas "

SEMBANG SANTAI LIVE ONLINE

Create a Meebo Chat Room

Tribute Allahyarham Ust Asri Ibrahim

Wednesday, February 17, 2010

Subhanallah alhamdulillah segala Puji Pujian bagi Allah...

Salam Pertemuan buat seketika ini, sukar untuk dipastikan kebenaran bahawa masa berlalu begitu pantas sekali, bagai angin lalu dan saya hanya berkesempatan mengisi post untuk tahun 2010 ini bermula pada bulan Februari tahun ini, namun terkilan juga terlepas membuat post untuk bulan Jan tahun baru 2010.
Banyak perkara yang ingin dikongsikan namun masa,peluang dan ruang membatasi kesempatan ini , namun saya besyukur dengan setiap pemberian Tuhan Yang Maha Esa pada tahun ini, sesungguhnya tahun ini adalah cukup bermakna buat saya dan isteri juga keluarga sama ada dari sebelah saya mahupun isteri tersayang, pada 18 Jan 2010 cahayamata pertama kami lahir dengan selamat dan proses kelahiranya subhanallah telah dimudahkan oleh Allah alhamdulillah, sesungguhnya Allah maha mendengar rintihan doa hambanya .
Terasa kerdil bila merasai Allah itu masih mahu mendengar doa hambanya ini, tekad dan azam tahun ini ingin saya perbanyakan doa lagi untuk meraih rahmat dan magfirahnya serta memohon agar urusan dunia dan akhirat kami dipermudahkan semauanya amin......

jumpa lagi .........

No comments:

 

blogger templates | Make Money Online