PERHATIAN
 : BLOG INI AMAT SESUAI DILAYARI DENGAN MENGGUNAKAN: 1.GOOGLE CHROME atau 2.MOZILA FIREFOX. klik untuk muat turun.

SEKADAR HIBURAN " sila muat turun untuk kualiti suara yang lebih jelas "

SEMBANG SANTAI LIVE ONLINE

Create a Meebo Chat Room

Tribute Allahyarham Ust Asri Ibrahim

Friday, December 25, 2009

Penapis Air Imtiyaazz Pilihan Saya ...

Saya bukanlah tidak mampu hendak memiliki penapis Air yang Gah disebut oleh khalayak ramai, cuma tak tahulah kenapa setiap kali berperasaan untuk memilikinya terpalit bersama perasaan yang berbaur keraguan ragu tentang harganya,ragu tentang qualitinya, Ragu tentang status halal haramnya dan macam macam lagi, lalu hingga kini saya padamkan sahaja hasrat memiliki penapis air, tanpa diduga saya tertarik dengan produk penapis air Imtiyaaz, saya termenung menguji membiarkan perasaan ragu itu hadir seperti ketika saya melihat produk berjenama gah sebelum ini, setelah sekian lama saya tunggu perasaan itu tiada hadir pula, yang hadir adalah sebaliknya ,apatah lagi bila membaca petikan ini "

" Mengapa bayar LEBIH sedangkan anda MAMPU memilikinya dengan harga yang RENDAH untuk kesihatan anda yang TINGGI nilainya?"

hek hek hek rupa2 nya harga yang rendah yang menarik minat saya ,namun sebenarnya bukan itu sahaja, yang penting ia " HALAL " buatan orang islam dan tentu sahaja inilah yang menyebabkan hati saya bertambah yakin bahawa produk penapis air ini bakal saya pilih untuk mengisi ruang kekosongan hidup ini hekhekhek ....

tup tap tup tap saya kini adalah pengedar berstatus mobile bagi produk ini.... bagi sesiapa yang ingin memiliki penapis air yang saya anggap " MAMPU DIMILIKI TANPA RAGU RAGU " ini silalah menempahnya dari saya atau agen agen yang berdekatan dengan anda .. produk muslim tetap menjadi pilihan saya ... aanda bagaimana ? ...

untuk keterangan lanjut sila lawati laman ini : http://imtiyaazwater.com/

No comments:

 

blogger templates | Make Money Online